Hans Balfoort neemt stokje over van Pieter Stam

Hans_Balfoort 300 200vrijdag 30 september 2016 10:27

Als plaatselijke SGP en ChristenUnie mogen we terugzien op een bijzondere avond. Hans Balfoort is geïnstalleerd en Pieter Stam heeft afscheid genomen.
Het was mooi om te horen hoeveel waardering voor Pieter er sprak vanuit de toespraken van Harrie Dijkhuizen, Karel van Geet en de burgemeester.

Op 29 september is SGP’er Hans Balfoort (foto) geïnstalleerd als nieuw raadslid namens de ChristenUnie-SGP Soest. De 23-jarige geboren en getogen Soester is reeds vanaf de verkiezingen van 2014 fractie-assistent. Hij is als jurist werkzaam als Procesvertegenwoordiger bij Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) van het ministerie van Veiligheid en Justitie.

Hans Balfoort neemt de plaats in van Pieter Stam die wegens zijn huwelijk naar Ermelo is verhuisd en daarom helaas de raad moest verlaten. Pieter Stam was sinds de verkiezingen van maart 2014 raadslid en was daarvoor drie jaar fractie-assistent.

Wij spreken de wens uit dat Hans Balfoort het werk in de gemeenteraad zal verrichten volgens Bijbelse waarden en normen en wensen hem daarbij Gods onmisbare zegen.

Het bestuur van de plaatselijke afdelingen van de SGP en ChristenUnie.

Reacties op 'Hans Balfoort neemt stokje over van Pieter Stam'